2015. március 30., hétfő

Beszélgetés Rokker Zsolttival

 Rokker Zsolttit, vagyis rendes nevén Erdei Sanyit már jó ideje ismerem. Kb. tizenkét éve felhívott meló közben, és bemutatkozott. Közölte, hogy én vagyok a kedvenc karikaturistája, az én hülye rajzaimon és képregényeimen nevetett a legtöbbet, ezért megkérdezi, lenne-e kedvem a Rokker Zsoltti figuráknak (Rokker Zsoltti, Vaskos Teca, Kondrát Feri, Dagadt Bejmüller, Csirkefejű Sugovácz stb.) formát adni rajzban. Persze, hogy volt. Miután elküldtem neki a rajzokat, azt mondta, olyanok, mintha az ő fejéből pattantak volna elő, ő is ilyennek képzelte el őket, csak nem tudta lerajzolni. Innen kezdődött közös projektünk, a Rokker Zsoltti képregények formájában. Egy ideig ment az azóta már jobblétre szenderült Mai Nap hasábjain, aztán a Semic gondozásában két képregényfüzetként is megjelentek.
 Erdei Sanyi inspirált arra, hogy én is elkezdjem a stand-upot. Nem egyszerű feladat, így, menet közben kezdem el csak igazán értékelni, tisztelni a humoristákat, mert bizony nagy dolog, amit művelnek.
 Ezt a kis beszélgetést a Bethlen Téri Színház kis társalgó sarkában vettük fel, közvetlenül az előadása előtt. Rajtam már látszik a fáradtság, mert kora reggel óta folyamatosan figyelemmel kísértem a Kabaré Maratont, mi több, a nagyszerű Szikra Laci 8 órás (!!!) stand-up rekordját is végignéztem.
 A beszélgetést helyenként meg-megszakítja néhány a Sanyi műsorából bevágott jelenet. Jó szórakozást hozzá!

Nincsenek megjegyzések: